Vapor Llonch, fàbrica d'oportunitats

93 745 31 61

Vapor Lloch respon

Formació per treballadors en actiu

Volver atrás Imprimir

El Vapor Llonch ofereix dotze nous cursos de formació per a treballadors/es en actiu durant el primer semestre de 2010

L'Ajuntament de Sabadell, a través del Vapor Llonch ofereix noves activitats adreçades a treballadors en actiu. Aquesta proposta adaptada a les necessitats reals de les persones i les empreses es desenvoluparà durant el primer semestre de 2010 a les instal·lacions del Vapor Llonch. L'objectiu principal d'aquest pla formatiu és facilitar la renovació i l'ampliació d'aprenentatges, com també l'augment de les capacitats personals i professionals per a la millora de la competitivitat del teixit productiu.

El programa de formació contínua del Vapor Llonch que es desenvoluparà fins a finals de juny inclou dotze cursos que s’agrupen en els àmbits temàtics sobre habilitats directives i formació de riscos laborals vinculats a la llei de la dependencia. En concret, els cursos programats són: “Noves formes d'organització i gestió del temps”, “Formació de treballadors en competències clau”, “Mobilització, transferències de malalts i activació geriàtrica. Mètode Paul Doote”, “Prevenció de riscos laborals vinculat a la llei de la dependencia”, “Dietètica i nutrició en geriatria”, “Acompanyament al procés de dol”, “Atenció a les persones amb malalties mentals”, ”Animació estimulativa”, “Tècniques en fisioteràpia i massatge”, “Carregant piles! Tècniques d'afrontament d'estrès en l'àmbit de l'atenció geriàtrica”, ”Infermeria. Primers Auxilis” i ”Curs d'intervenció en demències”.

En aquests moments, està obert el període de sol·licitud d’inscripció a aquests cursos que tenen un número de places limitades. Les persones interessades en ampliar la informació o bé formalitzar la seva sol·licitud, poden fer-ho per internet a través del web <www.vaporllonch.net>. En aquest portal es podran descarregar el formulari de sol·licitud i una vegada omplert l’hauran de remetre a l’adreça de correu electrònic: formaciovapor@ajsabadell.cat. Un cop rebuda la sol·licitud, l’equip tècnic del Vapor Llonch es posarà en contacte amb el demandant del programa de formació contínua.

D’altra banda, les persones que vulguin fer alguna consulta es poden adreçar  en persona al Vapor Llonch (Ctra. De Barcelona, 208 bis) en el seu horari d’atenció al públic que és de dilluns a divendres de vuit del matí a nou del vespre  (horari ininterromput).

Formació contínua

Amb aquests cursos s’allarga al programa iniciat a finals de 2009. Llavors es van oferir cinc cursos, en el quals van participar 65 treballadors procedents d’una cinquantena d’empreses

El disseny d’aquest programa respon als acords adoptats en el  marc Pacte per a la Millora de l’Ocupació i la Competitivitat de Sabadell i significa l’inici d’una nova proposta formativa gestionada des del Vapor Llonch que tindrà la seva continuïtat al  nou Centre de Formació Cal Molins. De fet, aques nou equipament preten ser un punt de referencia en el territori  en l’àmbit de la formación per a persones en atur com en actiu  com a empreses que necessitin formació per als seus treballadors.

Les últimes novetats de Vapor Llonch al teu correu electrònic.





Accepto les condicions
de privacitat

Volver atrás Imprimir
Ajuntament de sabadell